We zijn op weg - Reisverslag uit Haderslev, Denemarken van Freek Bakker - WaarBenJij.nu We zijn op weg - Reisverslag uit Haderslev, Denemarken van Freek Bakker - WaarBenJij.nu

We zijn op weg

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

18 Juli 2017 | Denemarken, Haderslev

Vandaag heerlijk ontspannen begonnen aan onze Noordkaapreis vanuit de Weezenhof. Geen wekker gehoord en daarom iets later dan gepland gingen we om 10.45 uur op pad met onze caravan.
Heerlijk weer en met weinig verkeer ging het allemaal heel voorspoedig. De cruise control is toch een heerlijk iets om op je auto te hebben. Voetjes ontspannen van de pedalen en toeren door Duitsland op weg naar de Deense grens. Helaas zijn ze in Duitsland flink aan het werken aan de weg (de A1 en ook A7 ). Scheelde toch al met al een uur dat we vertraging hadden opgelopen. Maar met lekkere muziek is alles goed vol te houden.
Uiteindelijk gestopt in Haderslev in Denemarken bij een mooie camping aan het water. Om 19.45 uur zaten we lekker aan de macaroni en konden we na een wandeling genieten van een bak koffie en thee. De eerste etappe zat er op.
Gelijk de volgende etappe van morgen gepland. We willen doorrijden naar Frederikshavn en daar te noorden op een camping gaan staan.