Dag vijf met het Berenbos - Reisverslag uit Järvsand, Zweden van Freek Bakker - WaarBenJij.nu Dag vijf met het Berenbos - Reisverslag uit Järvsand, Zweden van Freek Bakker - WaarBenJij.nu

Dag vijf met het Berenbos

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

22 Juli 2017 | Zweden, Järvsand

Op deze camping geen muntjes voor het douchen maar het water was ook niet zo heel erg warm. Broodjes deze ochtend zelf gebakken en daarna op weg met de caravan naar de parkeerplaats om m te stallen. We gaan namelijk eerst naar het berenbos! In de ochtend hebben we veel beren gezien ( bruine-, kodiak- en ijsberen) . Ook de luipaarden en tijgers blijven altijd indrukwekkend om te zien. Om 12.00 uur waren we weer terug om de caravan aan te koppelen en op weg te gaan voor dag vijf op de E-45. Ontspannen doorgereden tot aan Strömsund en daar een camping opgezocht. Helaas geen plekken meer met stroom en dus 15 kilometer verderop gereden. Uitgekomen bij een camping van een Nederlands echtpaar in Järvsand. De eigenaar( Richard) heeft 64 sledehonden om in de winter tochten mee te maken met zijn gasten. Ze zijn hier al twaalf jaar en ze hebben hun draai wel gevonden. Prima camping en lekker rustig.

• 23 Juli 2017 - 16:05

Dori:

Wat leuk om zo jullie reis te volgen! Het weer valt tot nog toe reuze mee volgens mij! Een fijne reis nog en geniet van al het moois ...

• 23 Juli 2017 - 20:20

Ma En Pa B:

Leuk om de rit zo een beetje te volgen