dag zeven - Reisverslag uit Karasjok, Noorwegen van Freek Bakker - WaarBenJij.nu dag zeven - Reisverslag uit Karasjok, Noorwegen van Freek Bakker - WaarBenJij.nu

dag zeven

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

24 Juli 2017 | Noorwegen, Karasjok

Wat een raar idee toch dat het zo lang licht blijft ’s avonds. Voor je het weet is het 23.00 uur en moet je toch aanstalten maken om te gaan slapen. Na een lekkere nachtrust zijn we na een korte stop bij de Ika (supermarkt) op weg gegaan naar Karasjok in Noorwegen. De E-45 zijn we helemaal in Zweden afgereden en daarna Finland ingedoken om vervolgens naar Noorwegen te gaan. Inmiddels hebben we al zes landen met onze caravan gehad : Nederland, Duitsland, Denemarken, Zweden, Finland en Noorwegen! Onderweg weer de mooiste meertjes gezien en stroomversnellingen. We staan nu op de camping en het is hier nog zo’n 21 graden, Ongehoord lekker en dus de stoelen onderuit en genieten van die zon. Morgen op weg naar de laatste camping voordat we de Noordkaap gaan zien.