zonnige maandag op de Lofoten - Reisverslag uit Leknes, Noorwegen van Freek Bakker - WaarBenJij.nu zonnige maandag op de Lofoten - Reisverslag uit Leknes, Noorwegen van Freek Bakker - WaarBenJij.nu

zonnige maandag op de Lofoten

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

31 Juli 2017 | Noorwegen, Leknes

Geen getik van regen op de caravan en jawel: zon in de ochtend. Wat ziet alles er toch mooi uit met een zonnetje erbij. Na het ontbijt in de auto gestapt om de rest van de Lofoten te ontdekken. Wat een schitterende eilandengroep en hier kun je best een paar dagen voor uittrekken. Via de kustwegen naar Eggum gereden om een kunstwerk te bekijken en te wandelen. Daarna doorgereden over de Landsschapsroute met natuurlijk weer veel foto-stops. Na Leknes omgekeerd en via de onderkant weer teruggereden naar onze camping in Kabelvag. Het plan is om morgen omhoog te rijden naar Lodingen en daar de caravan neer te zetten. We kunnen dan met de auto omhoog rijden naar Andenes om de walvissen te zien want het gaat zo goed als zeker door! Net namelijk Martin Bril gebeld (Nederlander en bioloog daar) van Whalesafari en die zei dat het op onze tijd (17.00 uur) zeker door kon gaan. Wat zijn we blij. Sweet dreams.