R51 - Reisverslag uit Fagernes, Noorwegen van Freek Bakker - WaarBenJij.nu R51 - Reisverslag uit Fagernes, Noorwegen van Freek Bakker - WaarBenJij.nu

R51

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

08 Augustus 2017 | Noorwegen, Fagernes

Het veldje waar we stonden was toch met meer campinggasten gevuld gisterenavond. Twee Nederlandse campers en een Noor. Ook zij gingen weer rijden deze ochtend. We hebben vandaag gekozen voor de toeristische weg R51 op weg naar Fagernes. Werkelijk adembenemend was het onderweg. We zijn zelfs skistations gepasseerd. Die zijn wel wat kleiner dan dat we in Frankrijk en Oostenrijk gewend zijn. Heerlijk ontspannen gereden en een prima camping in Fagernes uitgezocht aan een Fjord. Wijntje erbij in het stoeltje aan het Fjord en genieten maar. Zoals je ziet bij de foto's gebruiken ze ons fjord ook als start en landingsbaan voor een watervliegtuigje. Leuke actie vanuit je luie stoel.

• 09 Augustus 2017 - 09:17

Jan Tijhof:

Mooie plaatjes,Het is of je er zelf bij bent. Maar waar di omt gaat is dat we jullie feliciteren met jullie trouwdag. Van harte jongelui, ga op deze weg door en je wordt vanzelf erelid. gr pa en ma Tijhof