Laatste Noorse dag - Reisverslag uit Hirtshals, Denemarken van Freek Bakker - WaarBenJij.nu Laatste Noorse dag - Reisverslag uit Hirtshals, Denemarken van Freek Bakker - WaarBenJij.nu

Laatste Noorse dag

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

13 Augustus 2017 | Denemarken, Hirtshals

Vannacht heeft het behoorlijk gewaaid maar de caravan is blijven staan. Gelukkig. Vandaag de laatste kilometers op Noorse grond en dan via Denemarken terug. We maken onderweg weer een paar fotostops en doen wat inkopen bij een supermarkt. Op naar de terminal van Colorline waar we natuurlijk veel te vroeg zijn maar al door mogen rijden. Stoeltjes uitklappen en boekje erbij en bakken in de zon. De overtocht hebben we lekker aan dek kunnen zitten in het zonnetje en rond 20.00 uur reden we van boord af . In Hirsthals een camping gezocht en daar staan we nu. Morgen proberen we Hamburg te ontwijken door het veer Glückstadt-Wischhafen te nemen. Scheelt een hoop ergernis en files denken we.

• 13 Augustus 2017 - 23:38

Jan Tijhof:

Het einde nadert,althans van jullie vakantie. doe kalm aan op de terugreis en zorg ervoor bij eventuele files dat je vooraan staat, lukt dat niet, sluit dan gewoon aan. Hele fijne terugreis. en tot spoedig . Pa en ma Tijhof