derde dag - Reisverslag uit Åmål, Zweden van Freek Bakker - WaarBenJij.nu derde dag - Reisverslag uit Åmål, Zweden van Freek Bakker - WaarBenJij.nu

derde dag

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

20 Juli 2017 | Zweden, Åmål

Vandaag met een zonnetje heerlijk wakker geworden en buiten ons ontbijt genuttigd. Afwas doen we vanavond wel op de nieuwe camping ergens in Zweden. Nu eerst aankoppelen en op weg naar de veerboot. Om 10.00 uur reden we al door de poortjes van Stena Line en stonden als één van de eersten vooraan in de rij. Met de beentjes omhoog een puzzeltje maken en voor je het weet komt de boot er al aan en kunnen we inschepen voor de overtocht .
De overtocht duurde drie uur en drie kwartier en in die tijd hebben we lekker uit kunnen waaien boven op het dek. Om 15.30 uur reden we op de E.45 richting Karlstad. Met een aanhanger/caravan mag je hier maximaal 80 km/u dus cruisecontrol ingesteld en gaan met die banaan. Rond vijf uur zijn we gaan tanken en hebben we een camping in Amal aan het Vänern meer uitgezocht waar we ongeveer om 18.30 uur arriveerden. Het is een typische campercamping want het staat stampvol met die dingen. Aardappeltjes gebakken en verse (deense) worst gegeten met sla. Karin is helemaal blij want de gedownloade serie shadow hunters doet het! Kortom genieten geblazen hier in Zweden aan het Vänern. Kijken waar we morgen uit gaan komen. Ben benieuwd.

• 21 Juli 2017 - 09:05

Dori:

Wat heerlijk genieten lijkt me.. wat een rust hè... het wordt vast een prachtige reis en leuk om jullie zo te volgen!