Dag vier - Reisverslag uit Orsa, Zweden van Freek Bakker - WaarBenJij.nu Dag vier - Reisverslag uit Orsa, Zweden van Freek Bakker - WaarBenJij.nu

Dag vier

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

21 Juli 2017 | Zweden, Orsa

Vanochtend met een muntje van 5 Zweedse kronen gedoucht en daarna doorgelopen naar de receptie om 8 verse broodjes te scoren. De helft hebben we voor onze caravan opgegeten als ontbijt en daarna zijn we gaan rijden naar Orsa. Daar ligt een Berenbos dat we willen bezoeken. Onderweg een paar keer de caravan langs de kant gezet om te genieten van de vergezichten. Wat is Zweden toch mooi. De E-45 die we volgen gaat soms ook dwars door dorpjes heen en dan gaat het allemaal wat langzamer. Rond kwart voor drie komen we aan bij de camping in Orsa en kunnen we gelijk inchecken en navragen of we nog naar het berenpark kunnen. Dat gaat om 17.00 uur sluiten helaas. Dan maar morgenvroeg een bezoekje brengen. De zon blijft lekker schijnen en ook deze camping is prima. Voor het eerst buiten gekookt.