zaterdag - Reisverslag uit Vanse, Noorwegen van Freek Bakker - WaarBenJij.nu zaterdag - Reisverslag uit Vanse, Noorwegen van Freek Bakker - WaarBenJij.nu

zaterdag

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

12 Augustus 2017 | Noorwegen, Vanse

De hele nacht heeft het behoorlijk geregend maar we staan op gravel dus geen probleem met wegrijden gehad vanochtend. Vanuit Preikestolen gaan we naar een camping voor Kristiansand. De boot is al geboekt voor zondag 16.30 uur dus we kunnen het kalm aan doen. Vandaag weer heel wat tunnels gehad en ook weer een ferry. We staan nu op een camping aan de zuidkant bijna aan de kust. Het waait hier behoorlijk maar we staan stevig. Morgen de laatste kilometers in Noorwegen en dan de oversteek naar Denemarken. Welterusten.

• 13 Augustus 2017 - 10:43

Dori:

Wat een fantastisch land is Noorwegen toch, ik heb zeker mee kunnen genieten van jullie ervaringen tijdens jullie reis! Nog een paar uurtjes en dan naar het vlakke land...
    Mooie herinneringen gemaakt hoop ik en misschien niet de laatste keer dat jullie er waren. Rustig terugrijden maar.... kus en tot volgende week